Follow your heart

Magasinet

Kategori: Allmänt

Ja de blev en trevlig kväll igår me god mat, revbensspjäll mmm =) Och bra paket =D Bäst va Björn!!! Idag har jag latat och lockat håret, ska snart sminka mig. Sen 5 ska jag hem till mamma och käka kalkon, så jävla gott. Ser bär de av hem till Jessie är en julfylla och därefter blir de magasinet. Tror att jag kommer tycka att de suger men jag kan ju försöka ha högre förväntningar än så. Kul att de händer nått annat iaf än att bara gå ut på krogen där mna jämt är ändå och som finns kvar. Lite positiv iaf =) Ja ja de blir nog bra. Imorn ska jag ner på stan på dagen, undrar hur jag kommer må? :S Sen till Michus 20 års fest till klockan 18, de blir nog skoj =) Smink nu, så ska jga ha min snygga klänning ikväll =)

KOMMENTARER:

  • sno0se säger:
    2008-12-26 | 05:21:23

    du är en KÄRRING !!! vadå julfylla? det börjar på dagen före julafton!! tre dagars med hårde drickade!! mums ::D är så kokoooooooooo i huvudet nu så :D hahah kmr vara så jävla bakfull imorgon så jag kmr att ligga att be efter en öl :P eme måste prata med dig imorgon!!1

Kommentera inlägget här: