Follow your heart

Sängen är skönast!!!!

Kategori: Allmänt

Åååhh jag är så trött, vill bara ligga hemma och sova. Men nej då va jag tvungen att vakna vid 9 och gå upp för att jag skulle jobba, bajs. Men men de är ju bra också. Men sängen va så mycket skönare att ligga i än att stå här. Igår blev jag väckt och va tvungen att åka och jobba. Imorn får jag inte heller sova för då ska jag åka till Ikea tydligen. Orka egentligen. Men de kan ju va bra att komma upp lite tidigare så att jag inte ligger och sover till 2 varje dag. Igår va trevligt. Innebandyn va välla ganska bra fast jag va så jävla trött så jag nästan somna, såg inte målen direkt men jag såg snygg iaf =) Sen va de trevligt att Elias va här och träffa han lite. Nej kanske ska jobba lite nu. Fan jag är hungrig, mamma stressa så mycket så jag inte hann käka nått, kärring. Ja ja de är välla som de är. Jobba nu.
Kommentera inlägget här: