Follow your heart

SNÖ =D

Kategori: Allmänt

Är själv hemma i helgen från igår. Så igår hade jag och Jessie film kväll, Först Gothika sen Ett päron till farsa firar jul och då sa jag att jag också vill ha massa snö sen när filmen va slut och vi går in i köket och kollar ut så är de massa snö =) Så jävla kul så då gick vi ut och kassta snöbollar =D Och imorse när vi vakna så låg snön kvar =) Me love!!

Nu sitter jag uppe på jobbet, ska nog snart ta lunche rast iaf och käka potatis gratäng, fläskfile och kantarellsås, så jävla gott. Jag och Jessie åt de igår också, jum jum =) Sen blir de hockey, Leksand - Malmö. Och på vägen ska jag få äta mc mat =) Gott gott. Och igår gick min telefon sönder också så jag fick åka och köpa en ny, så nu har jag en ny älskling ;) Den är fin =)

Nu är den bra musik på p3 =)
Kommentera inlägget här: