Follow your heart

Kul kväll!!

Kategori: Allmänt

Japp blev en bra kväll igår. Först käka jag och Persika på kina så drack jag cider till maten, så de börjdes strax efter 5 ungefär. Sen åkte vi vid halv 6 mot Leksand och då drack jag vin =) Så kom vi till Ejendals så då gick jag och drack cider i baren. Sen börja matchen, första period blev de inga mål, andra period blev de mål och sen sluta tredje period 2-2 och mellan perioderna där va jag i baren och drack cider =D Sen blev de förlängning och sen straffar, så sjukt jävla nervöst. Men Leksand vann =D Och Malmö va sämsta förlorare och en slog till en fotograf och dom slog sönder sina klubbor och höll på hahaha. Sen åkte vi till Falun och då blev de vin i bilen igen. Va i Falun vid 11 ungefär och då blev de Etage. Kul att dansa, men sen försvanna alla jag kände typ, undrar vart alla tog vägen? hmm... Sen träffa jag någon luffare på gatan som tjata på att få följa me mig hem så jaja han fick välla de då så att han fick nånstans att sova. The End!!!




Leksand - Malmö



;)



Jag och Persika =)

Kommentera inlägget här: