Follow your heart

Tony Irving

Kategori: Allmänt

Har åkt Viking Line Cinderella mellan onsdag och torsdag. Är välla inte så jätte förtjust i sånna grejer men men. Något som va riktigt kul iaf va Tony Irving, han har dansskola där alla onsdags avgångar. Jag fick va me och dansa =) Haha så jävla kul, och han va sjukt rolig! Sen köpte jag mig en fin mascara och lite sprit och vin, så fick ut nått av resan. Men de värsta va bussen dit och hem, Oh my fucking god!! 5 jävla timmar på en jävla buss, aldrig mer iaf!!!

Nu sitter jag på jobbet, har varit här snart en timme. Jag är skit trött!!! Vill hem till min varma, sköna säng. Men jag kommer  inte få lägga mig i den förän jag ska sova ikväll. När jag slutat jobba blir de att åka direkt hem och byta om och greja. Sen ska jag och Jessie äta mat, sen blir de hockey. Leksand - Malmö. De blir skoj =)
Resten av helgen vet jag ej va jag ska gö me, är ensam hemma, SKÖNT!!!

Ja ja, ska gö nån nytta nu...

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-02-27 | 16:03:50

    du låg ju iaf i den när du kom hem, sego :P

Kommentera inlägget här: