Follow your heart

Härliga kompisar

Kategori: Allmänt

Va me Helen igår, Jäääj =) De va ett tag sen. Käka lite först, sen film time. Till kvällen åkte vi till hbo och spela fotboll me andra muppar, de va kul =) Älska fotboll!
Sen åkte jag och Helen hem till mig igen och då kommer en granne och knackar på. Hahahahaha, jag ville bara skratta ihjäl mig. Helen och Jessie vet hur sjukt de är. hahahahahahahahahaha.
Sen blev de en till film och popcorn.
När filmen är slut säger Helen nått om de är skönt att va me mig för jag tror inte att hon är psykiskt störd. Så sa jag att de är nog alla andra som är de. Eller de kanske va hon och jag som är de och alla andra normala :P Haha nej men va fan bara för andra jämt måste va muppiga och snacka om saker dom inte fattar nått om eller fan allt.
Jag tror flera av mina kompisar är väldigt speciella fast på ett bra sätt för mig, dom har inte en pinne uppkörd i röven.
Till exempel Camilla; Jag kommer ihåg första gången jag träffa henne, först undra jag va de va för människa egentligen men sen tyckte jag hon va hur skön som helst. Hon är extremt speciell men de är för hur hon är som jag gillar henne.
Gillar man någon och trivs me personen spelar ingenting annat någon roll.
Kommentera inlägget här: