Follow your heart

Borta bra!!

Kategori: Allmänt

Ja de va sjukt skönt hos Maja och jag vill ner igen, mådde så mycket bättre av att va där och umgås me dom. Jag mår inte dåligt nu men man blir ju bara irriterad här fan. En del är så muppiga. Och en del tror att dom kan bete sig hur som helst, sånna får man snoppstycka!!
Men jag va glad att jag åkte hem för P&L iaf. Den en och en halv timmen Lars Winnebäck spela är den bästa en och en halv timmen i hela mitt liv. De va så underbart verkligen =) Och så sjukt underbart när Miss Li kom på scen också. EXTREM LYCKA!! Miss Lis spelning va också bra fast mest svettigt, va me Camilla och kika på Florence valentine och dom va också bra. Sist blev de Håkan och de bästa va hans sista låt nu kan du få mig så lätt. Fast inget slär Lasse!
Och en låt som är helt underbar som man bara blir glad av att höra just nu är Love me Elin Ruth Sigvardsson och Lars Eriksson, sjukt bra.
Är och jobbar nu, de är tråkigt, vill bara ligga och sola och bada. Men men, lär välla ha pengar också. Fast vi har segway här på jobbet, lär fan åka lite sånt sen tror jag. Så jävla kul =)
Kommentera inlägget här: