Follow your heart

Tillbaka från allt skönt...

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem från Stockholm. De här varit så jävla skönt där.
Kom dit lördag eftermiddag typ för vi skulle på pappas mosters 70 års fest. Kanske låter trist men den som inte har varit där vet inget. Först lekta jag me Saga där på eftermiddagen, hon är 2 år och så sjukt underbar. De är en sån unge man själv vill ha om de blir så i framtiden. Ingen som håller på och skriker, gnäller eller grinar utan en som bara är glad, söt och underbar. Sen kom de massa folk, så blev de att dricka vin och ha trevligt me släkten =)

Igår va alla sega och man bara slappa hela dagen typ. Va in till Täby centrum en sväng me Karro, Kerstin och farmor och kika lite, synd bara att man äger 48 kr.
Idag har vi bara suttit och solat vid poolen och blivit stekta, så ville man bara bada men de va lite för kallt än men jag bada fötterna iaf =) De va sjukt skönt idag iaf!
Man ville bara stanna där för resten av sommaren och sitta vid poolen hela dagarna. Och man har inte behövt gö nånting och bara fått massa god mat varje dag. Va fan ska man gö här hemma? Jag måste säga åt farsan att fixa en pool åt mig som jag kan sitta vid varje dag.

Nu är jag ny duschad me ny rakade ben så ska jag smörja in dom så att dom blir alldeles lena, de är mest skönt!!
Kommentera inlägget här: