Follow your heart

Imorn kan nog bli en spännande jobbdag...

Kategori: Allmänt



Imorn ska jag upp till Leksand och jobba i Ejendals igen. Men inte för att det är match den här gången utanför att det är Ladies night där imorn. Åker upp me Elias vid 11 tiden och blir där hela dagen, kvällen och in på natten antar jag. Martin Stenmarck, Andreas Johnson, Mikael Tornving och Magnus Samuelsson är dom som kommer va där och uppträda i år.

Sitter fortfarande på jobbet men får sluta om en halv timme ungefär, Jippi!! Beställde nyss en skit snyggt Kan Dee linne. Jag har inte shopat nog på senaste tiden :S Aja nu blir det shop förbud till nästa lön känner jag, som är en om en månad men men. Har nog mycket grejer ändå tror jag.

Nu ska jag fixa inför stängning så att jag får komma hem nån gång =)

Kommentera inlägget här: