Follow your heart

Ladies gone crazy!!

Kategori: Allmänt

Ganska spännande dag igår. Kom till Ejendals vid 11 tiden. Så börja vi fixa bord och duka upp dom som inte va uppdukade än. Blev välla lite stress men det va lugnt ändå.
Så ringde farmor fast jag hade inte tid at svara men hon lämnade ett röstmeddelande som va det sjukaste nånsin, jag ville bara skratta ihjäl mig. Nått om att jag skulle hälsa till Martin Stenmarck från farmor som han och hans bror hade varit och handlat hos på telia innan han blev känd och grejer. Ja ibland vet jag inte vad man ska gö me henne :P Haha.
Sen ungefär en halv timme innan kärringarna börja komma så säger Elias att jag ska va me och seata (eller hur det nu stavas) folk. Han trodde att jag hade gjort det förut men det hade jag inte men jag va me ändå och det gick ju kanon =) Jag va till och med glad och trevlig mot gästerna :P
Sen blev det välla lite kaos när mat skulle ut och allt sånt för det va välla inte så jätte bra planerat/informerat?! Men aja dom fick det dom skulle ha iaf.
Sen börja showen, va lite medans dom åt också. Men Stenmarck, Tornving, Johnson och Samuelsson började 9. Såg lite i början, dom hade gjort nån skit rolig video som visades först. Men sen skulle vi upp och äta och jag va kvar där för mig själv en stund för alla skulle inte tillbaka ner direkt.
Sen gick jag ner strax efter 10 och då höll showen fortfarande på. Kolla lite emellanåt. Det hade nog varit grymt kul att va där och sett showen. Det såg jävlit bra ut och kul det jag såg och hörde.
En dansare va snygg, honom hade jag kunnat tagit ;)
Och vi hade mat och disk station bakom scenen så man kunde se när artisterna bytte om, oh oh oh. En gång hade Stenmarck och Johnson bråttom att byta om så dom kom springandes in när jag skulle ut och slet upp skjortan ungefär. Lite halvnaket där springandes emot mig ;)
Aja vi kom där ifrån ganska tidigt iaf. Typ halv 1, trodde at det skulle bli typ 2 men det va skönt att komma hem ganska tidigt ändå.
Kommentera inlägget här: