Follow your heart

mitt hat till vinter

Kategori: Allmänt

Jag blir jämt så torr om händerna och dom senaste dagarna har jag fått nå jäkla utslag på ena handen för att jag blev så torr. Men efter en del lotion över dom börjar dom nu försvinna, tack och lov!
Bena blir alldeles torra, armbågarna blir torra, ansiktet blir torrt, läpparna blir helt frasiga....
Huden är så blek och äcklig, och jag vill inte lägga mig i nå solarium för det känns så jävla meningslöst och tråkigt och tar bara en massa onödig tid.
Och pågrund av både blek och torrhud kan jag lätt bli lite röd på vissa ställen i ansiktet, vilket inte är speciellt snyggt.
Sen är det ju äckligt kallt så att man fryser ihjäl och sen alla jävla kläder man måste ha på sig. Och jag vet inte vad det är med kall luft men nått är det i den som ger av sig nån vidrig doft på kläder och i håret så att man stinker.
Och det värsta, mörkret. Jag blev så deprimerad imorse när jag gick till bussen strax efter sju och det kändes som att det var mitt i natten. Nu är det ju ljust ute men när jag har slutat vid fyra kommer det ju att vara mörkt igen. Kul dag!
På sommaren är det ju nästan ljust dygnet och det är så skönt. Det här mörkret är ju totalt meningslöst och äckligt.
Jag vill inge mer, längtar så till våren så att jag spricker snart tror jag.
Har beställt vår och sommarkläder tidigare i veckan från Nelly och H&M, så när dom kommer vill jag bara ha vår ännu mer direkt.
Fy fan va äckel vinter!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här: