Follow your heart

Gårdagens

Kategori: Allmänt

Det hände inga grejer igår....
Celibat är min nya livsstil.

Åkte hem till Camilla på kvällen, det var bara hon och jag som myste ;)
Drack vin, snacka och kolla på melodifestivalen.
Sen blev det Etage och till en början gick det att vara där, vi dansa och kände oss snygga säkert...
Senare kände vi oss mer som nå gamla kärringar, alla som va där va så små :-/
Det blev för mycket folk också kändes det som, jag blev helt yr bara av att kolla på alla.
Träffade Sandra och Emma också som är hemma från Barcelona nu i en vecka.
Tror att jag och Camilla gick strax efter 1, då hade vi fått nog plus att jag hade ont i magen.
Gick till Maestro och käka pizza och blev matt på folk som va där. Det värsta va nog när det kom in en tjej, vi satt precis vid ingången, så går det en kille förbi utanför samtidigt och spottar henne på ryggen. Så fick jag lov att torka bort slemmet från hennes rygg sen. Men va fan är det för fel på folk? Jävla idiot!
Sen hade jag ännu mer ont i magen och Camilla hade också ont i magen, not fun. Och ännu mindre kul va det att åka på en fullsmockad buss med nå störda människor så fick jag lov att säga åt nå störda killar att flytta åt sig så att man kunde få en plats att sitta på och först gjorde dom inte ett piss, sa inte ens nått så jag blev förbannad. Igen, va fan är det för fel på folk?
Aja jag hade kul under kvällen med Camilla ändå, tur att hon va me mig :)

Idag mår jag bra, lite seg bara. Sitter just nu och kollar på reprisen från bronsmatchen mellan Finland-Slovakien. Ikväll blir det att se finalen mellan Canada-USA, det kommer nog bli skit spännande.
Jag hejar på USA!!!!

KOMMENTARER:

  • Modekatt säger:
    2010-02-28 | 15:09:24
    Bloggadress: http://modekatt.blogg.se/

    Hm sådana idioter finns det nog gott om!

    Men det finns även bra killar!Jag är gift med en av det sistnämda sorten:)

Kommentera inlägget här: