Follow your heart

Utgång igår med Persika

Kategori: Allmänt

Va hem till Jessie igår och drack sprit och spela spel och snacka skit.
Sen tog vi en taxi in till stan och där i taxin tracka vi chauffören lite och Jessie bjöd typ ut mig till honom :S Haha, det va kul ändå.
Sen inne på Etage fick jag äntligen dansa, har inte varit ute och gjort det sen juldagen. Och jag va på kanon humör också så det va kul :)
Det enda som sög va när nån kille kom bakifrån och höll i mina armar och jag inte kunde komma loss, jag sa åt honom att släppa och dra flera gånger men han fortsatte att hålla i så att jag fick panik verkligen. Till slut fick Jessie bort honom iaf. Men jag ville bara mörda honom. Va fan tror sånna killar egentligen? Jävla idiot!!
Aja resten va kul iaf :) Och Jessie va stördast inne på Sibylla efter krogen, hahaha....




 

Kommentera inlägget här: