Follow your heart

fredagen

Kategori: Allmänt

Kvällen igår bestod av hockey, Falu if - Ifk Ore, jag blir tydligen utvecklingsstörd vid vissa fyllor och säger mongo saker, skriker en massa fint till spelarna, skickade en massa fina sms till Andre, ville gå till Ores bås och säga att deras spel var för slappt! Sen fortsatte festen hem till Fia och Camilla där vi kom fram till att Fias "kille" föddes samma år hon började skolan, hahahaha. Sen vidare mot Etage där Bingo Rimér var igår och dansa och bli ännu fullare. Spången var kåt och tyckte att jag kunde ställa upp men jag ville inte, men ingen behövde veta nått för vi behövde inte berätta för någon, jo för då ville jag mer :P NOT!!!
Sen blev det lite pizza och sen tänkte jag ta en taxi hem men så träffade vi på en massa andra mongon så åkte vi limousine med dom till Norslund, blev jämförd med min "kille" som jag även hade fått höra en sak av Andre om tidigare.....
Ville inte stanna i Norslund så jag ringde en taxi och då åker Spången med mig hem, varför vet jag inte. Kommer hem, han konstaterar att han har en massa kondomer i jackfickorna och berättar alla märken han hade på dom. Jag tänker: haha han kommer då inte få användning för dom inatt! Sätter på mig stora, fula trosor och en flanellskjorta för att han skulle förstå att inte försöka nått.
Lägger oss, jag så när väggen som möjligt men ändå kommer han och skedar med mig och håller om mig medans jag ligger helt stel och säger att detta känns väldigt obekvämt! Han fortsätter tvångsmysa med mig, jag orkar inte bry mig och somnar istället.
Vaknade imorse och frågade vad han gjorde här, hahahaha.
Idag är det fest igen ;)

Kommentera inlägget här: