Follow your heart

sug

Kategori: Allmänt

Igår skulle allt bli så jävla kul!
Det blev inte riktigt så....
Fick veta en sak som först gjorde mig irriterad men sen ledsen, eller det var inte just den grejen som jag blev ledsen för utan bara irriterad men den grejen ledde till annat som jag blev ledsen över och som jag har varit ledsen och mått dåligt över en längre tid.
När jag tänker på denna grej blir jag så jävla ledsen varje gång och det gör så ont men oftast så försöker jag tänka bort det. Men när jag är själv går det inte lika bra att tänka bort det. Jag tycker att det suger att jag känner som jag gör men jag vet inte hur jag ska för att få bort det! Och jag säger inget till någon om det för att jag vill inte att folk ska sitta och tycka synd om mig och jag vill inte sitta och vara ledsen bland folk.
Men igår brast det totalt och den enda jag berättade för vad det verkligen handlade om var Alex.
Man kan tycka vad man vill om mig igår men man kan inte säga nått om man inte vet!

Kommentera inlägget här: