Follow your heart

lite bättre

Kategori: Allmänt

Gårdagen va totalt pissig, hatat det mesta och ville bara grina hela tiden. Vet egentligen inte för vad, kände mig bara så jävla nere.
Idag vill jag inte börja grina hela tiden så det är ju skönt iaf. Fast jag borde må ännu sämre idag med tanke på att jag bara har sovit 2 timmar inatt...
Jag funkar än så länge men om några timmar kanske jag lägger av, vad vet jag.
Men jag har iaf kommit fram till att jag inte kan stanna i lägenheten, det är för mycket skit där.
Jag tror att det är det som gör att jag sover dåligt också för jag känner mig inte trygg och jag känner mig väldigt obekväm och situationen har blivit ganska obehaglig på ett sätt...
Så jag kommer bosätta mig i mitt älskade rum hos Pappa i Hosjö ett tag iaf, kollar efter egna lägenheter. Men detta blir nog bra just nu, då kan jag spara ihop pengar också för att köpa fina möbler och grejer.
Där känner jag mig trygg också :)

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: