Follow your heart

4 dagar kvar

Kategori: Allmänt

Idag har jag städat så att jag kan komma hem till en ren och fin lägenhet efter USA.
Vidrigaste som finns är välla att komma hem till en som är stökig och lortig och stinker...
Nej det ska kännas skönt att komma hem.
Snart ska jag börja packa också. Herregud, jag har inte packat någonting än. Jag som kan börja packa två veckor innan jag ska iväg annars.
Aja, ska inte ha så mycket packning. Har ju tänkt att shoppa en till där borta så det måste ju få plats till hemresan.
Ska strax ner på stan och växla till mig lite dollar så att jag har lite fickpengar först iaf.
Den där resfebern som jag inte hade för två dagar sen börjar komma nu tror jag. Eller jag vet inte om jag mer är exalterad än nervös...
Igår när jag skulle sova kunde jag inte för att jag låg och tänkte på en massa saker med resan. Fast iofs är det det enda jag tänker på hela tiden typ så.
Jag vill åka nu på en gång! :)
Kommentera inlägget här: