Follow your heart

Kaos i hjärnan

Kategori: Allmänt

Jäklar vilken dag på jobbet, folk hela tiden, en telefon som ringt varmt och stora sällskap som knappt har kunnat hålla reda på vad det är dom ska göra och ännu mindre hur många dom är. Jag blir helt hjärndöd bara av att kolla på virret. Det är ju helt otroligt att jag fortfarande fungerar.
Blev inte så många timmars sömn igår natt pågrund av stormen och jag hade även mardrömmar som jag vakna upp ifrån i panik. Jobb hela dagen igår, julfirande hos pappa på kvällen, hem och försöka fixa internet som vägrade funka så att jag nästan började grina, tv och dvd dosorna fick dock lida för att jag blev så arg så att jag kasta dom i golvet så att batterier flög runt och sen var det ju hockey till två inatt. Upp tidigt imorse, fick välla fyra timmars sömn iaf.
Så att jag fortfarande kan tänka minsta lilla är ju en bedrift i sig. Är inte så trött ändå men det kan nog komma smygandes framåt eftermiddagen, speciellt om det ska fortsätta i den här takten på jobbet. Kommer nog däcka i soffan direkt jag kommer hem om ungefär 3 timmar...
Men efter idag är jag ledig i fem dagar :)

Kommentera inlägget här: