Follow your heart

Händelserik vecka!

Kategori: Allmänt

Åkte ner till Gullholmen förra måndagen. Mormor bor där, plus att mamma, Malou, Linnea, Björn och Jenna var där. Var fint väder så det blev sol och bad i havet :) Vin och cider varje kväll, kanske nått glas för mycket en kväll. Träffade lite annan släkt där också. På fredagen skulle jag åka hem igen, men först blev det lunch inne i Göteborg med mina älskade kusiner och ena kusinens pojkvän.
När jag kom hem vid halv 9 på kvällen blev det hämtning av Fia på station, hem och fixa sig lite och sen drog vi till Mora för lite festande. På lördagen åkte vi hem igen, var hemma ett par timmar, sen drog jag och Jullan upp till Furudal för fest där. Blev alldeles för full och slutade med att jag deckade i Julias lite klutt bil. På söndagen mådde jag inte allt för bra spciellt inte framåt kvällen då jag och Jullan var på middag hemma hos Frida med henne, Camilla och Magnus. Men det gick.
Igår var det jobb och sen blev det en promenad i regnet på kvällen med Linnea och Jenna. Idag är det jobba och sen ledighet i 5 dagar, väldigt skönt :)

Kommentera inlägget här: