Follow your heart

Jenna <3

Kategori: Allmänt

Igår blev jag Moster :)
Det låter skumt och lite gammalt men jag kan vänja mig!
Var och träffade min systerdotter på bb idag och myste lite grann och mer mys tänker jag sno åt mig.
När jag gick in på sjukhuset så tog jag någon sidoingång och gick förbi förlossningen och tänkte att tänk om Sandra ligger och föder där inne nu. Pratade med henne och då var det ingen än, dom var hemma. Sen några timmar efter jag hade varit på sjukhuset så får jag veta att hon har fött, så antagligen låg hon och födde när jag gick förbi förlossningen. Längtar tills jag får hälsa på Sandra, Patrik och lillkillen också.
Det blev en fin helg!


Jag och Jenna :)


<3

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2011-06-27 | 09:43:34

    naw, gulligt

Kommentera inlägget här: