Follow your heart

Bra kväll

Kategori: Allmänt

Igår när jag slutade jobba kom Julia och hämtade mig, så åkte vi hem till mig för att jag skulle fixa iordning mig inför kvällen.
Sen drog vi hem till Alex för att dricka vin och umgås. Spelade TP på eget sätt. Läste bara frågorna och den som svarade fel fick dricka och eftersom det är bra många skumma frågor så blev det en del dricka.
Efter ett tag gick vi upp till Alex granne och satt där resten av kvällen, Fia kom då också.
Under nästan hela tiden där lyssnade vi på 90 tals musik, vilket blev kul. Fast under några låtar kändes det som att man var med i Fucking Åmål :P
Och jag fattar inte hur jag fick i mig så mycket att dricka men aja lika bra.
Sen drog vi till Victuscella. Träffade Tam och Jamshid där. Jamshid har jga inte träffat på flera år så det var kul :)
Träffade några andra också som jag inte träffar så ofta längre, alltid kul!
Drog sen iväg för lite nattligt mys ;)
Men jag är mycket nöjd med kvällen!

Kommentera inlägget här: