Follow your heart

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Kategori: Allmänt

Är så jäkla trött!!!!
Igår kväll kom Jullan och hämtade mig så följde jag med och kikade på film med henne, Andrè och Spången. Först en skräckis, Dead silence fast den var inte så läskig eller lite läskig men inte så där vidrigt läskig. Jag vill bara se en mer verklighetstrogen film som är riktigt läskig. Sen blev det Ice Age 2 fast jag sov genom halva filmen typ. 4 på natten hade vi kollat klart. Sen skulle jag börja jobba 10.15 så jag var jätte pigg då. Var skit seg hela dagen men det hände ändå inte så mycket på jobbet så det var välla lugnt ändå. Det enda ruttna som hände var en kund som tyckte att jag gjorde allt fel fast det inte var mitt fel och jag kunde inte göra nånting åt det. Då blev jag så jäkla irriterad, men som tur var slutade jag strax då. Fick skjuts av Elias först till Ica Maxi och sen hem så det var skönt :)
Har bara slappat nu på kvällen, käkat, kollat på tv, nu pluggar jag lite och sen blir det film....

Kommentera inlägget här: