Follow your heart

Relativt lugn helg

Kategori: Allmänt

Har varit ledig fredag - söndag, men det mest störande är att jag inte har kunnat sova någon morgon. Har vaknat tidigt varje dag. Sen idag när jag var tvungen att vakna tidigt fick jag knappt upp ögonen och är jätte trött nu, hmm...
I fredags var jag och Jessica till IKEA och handlade det sista till lägenheten så nu är det fint. Skruvade möbler hela fredagskvällen, ganska trökigt. Speciellt att få ihop matbordet. Det var typ i hundra delar och det var tusen skruvar och mojänger till. Det tog två timmar att få ihop men det blev bra när det var klart så.
I lördags hade jag storstädningen på dagen, eftersom jag vaknade tidigt hade jag tid för sånt. Sen åkte jag med Jessica till Borlänge, vi drack vin hemma hos en kompis till henne där. Sen var det meningen att vi skulle ut på krogen där men det blev aldrig så. Vi käkade en pizza, sen gick vin hem till henne och sov vid typ ett.
Igår mådde jag bra då, så det var skönt och på eftermiddagen var jag med flera hem till morsan och käkade.
Denna vecka jobbar jag bara idag och imorn, sen blir det skojigheter resten av veckan :)

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: