Follow your heart

Vad har hänt?

Kategori: Allmänt

Förut kunde jag knappt få upp ögonen när alarmet ringde.
Nu vaknar jag långt innan alarmet ringer.
Igår hade jag det på 9.30 men vaknade 8 och kunde inte somna om, idag hade jag det på 9 men vaknade 7 och kunde inte somna om. Visst idag gör det ju inget, då kan jag sova tidigt ikväll men tänk om jag vaknar tidigt imorn också så ska jag ut på kvällen. Jag kommer ju aldrig orka då, kommer vela gå hem vid tolv och sova typ....
Och när jag flyttade in här så är det ett hus berdvid som höll på med nått i trädgården. Först var det bara en fyrkant och en massa jord. Jag trodde att dom skulle bygga en pool men andra sa att det kanske var en altan. Nu när jag gick upp så såg man vad det kommer bli, en pool. Fan vad jag hatar dom jävlarna och jag kommer hata dom ännu mer riktigt varma dagar. Kommer vela gå dit och tjuvbada sen...

Idag blir det IKEA med Jessica :) Hon var även med mig på ridningen igår som gick bra, ganska i alla fall. Allt bir bättre hela tiden så.
Nu blir det frukost och Beverly Hills 90210.

KOMMENTARER:

  • mamma säger:
    2011-05-27 | 10:13:36

    Du får bekanta dig med dom som bygger poolen

Kommentera inlägget här: