Follow your heart

Bästa stället!!

Kategori: Allmänt

Jag har nog skaffat mig världens bästa lägenhet! Jag trivs så otroligt bra här och ännu mer just nu när jag har gjort det lite adventsfint :)
Jag skulle nästan kunna stänga in mig i min lägenhet och aldrig gå någon annanstans, förutom till ishallen då ;)
Min lägenhet och ishallar, då trivs jag som bäst!
Låg hemma i soffan halva dagen idag och kollade på Harry Potter, sen ringde Sandra och fråga ifall jag ville hänga med på stan. Så gjorde mig iordning och gick ner dit, var lite julmarknad där idag.
Senare kom Fia och mötte mig, så gick vi och käka en varsin god pizza innan hockeyn.
Upp till ishallen för match, Falu IF - Borlänge HF. Det gick inte riktigt som hoppats. Dom två första perioderna gick ingenting rätt för Falun. I sista perioden spela dom och sig och knappa in på Borlänge. Men tyvärr vann äckelborlänge, 5-6 slutade matchen.
Har ju aldrig tyckt om Borlänge som stad och deras hockeylag är det vidrigaste jag vet, jag vet inte om det finns något positivt med Borlänge. Okej, peace & love. Men annars tror jag inte det!
Det som märks mest på deras lag att dom är från Borlänge är deras fula, vidriga spel. Har aldrig sett dom spela en sjyst match och jag kommer antagligen aldrig att få göra det heller. Jag tycker att dom aldrig förtjänar att vinna!!
Nu ska jag sova, Godnatt!

KOMMENTARER:

  • Sofie säger:
    2011-11-28 | 23:04:13
    Bloggadress: http://underbaralillalillebror.blogg.se/

    Jag måste ju få komma och hälsa på dig nu. När jag vet vart du bor :)

    Jävla piss att Borlänge vann. Du får höra av dig nästa gång de e dags för hockey :) kram

Kommentera inlägget här: