Follow your heart

Dagarna rullar på....

Kategori: Allmänt

Snart 2 veckor sen jag kom hem från USA, det kändes som att jag var där jätte länge fast än det bara var 2 veckor.
Jag vet inte om jag gillade landet eller inte... På ett sätt gjorde jag det men det är något som inte riktigt stämmer, som svensk blir det nog en väldig kontrast til mentaliteten vi har har här.
Men en del shopping blev det och Niagara Fallen var väldigt vackra!

Nu jobbar jag på som vanligt.
Allt har välla inte varit en dans på rosor sen jag kom hem, jag vill ha något jag inte kan få. Lär släppa det!
Det här med killar är inte så lätt...
Jag är rädd för att träffa någon ny, tror bara att det ska sluta lika som alltid. Vet att jag inte borde tänka så egentligen men det är läskigt. Visst om man träffar någon utan att det riktigt är meningen, men det här med att styra upp något är fan skräckinjagande. Huu!!
När eller om jag en dag får det att funka med en kille kommer jag välla älska ihjäl den och skrämma iväg han så sätt istället.
Jag har så mycket inom mig just nu som jag önskar att jag kunde få ta ut men när man inte har någon att ta ut det på då blir det tungt!

KOMMENTARER:

  • Sofie säger:
    2011-09-30 | 02:05:20
    Bloggadress: http://underbaralillalillebror.blogg.se/

    Va härligt att du skriver igen!! :)

    Nej killar är verkligen läskigt och allt går åt helvete i slutändan. Hoppas att det bara gör det tills man träffar han med stort H. Då kanske man får allt man vill och man kan känna sig en smula mer lycklig. Lycklig över att en annan människa som inte är ens kompis eller släkt älskar en vilkorslöst.

Kommentera inlägget här: