Follow your heart

Sköna maj!

Kategori: Allmänt

April blev inte världens bästa månad direkt.
Ibland vill jag kanske för mycket och får för höga förväntningar.
När det sen inte blir som jag hoppas så känns det ganska surt och så händer något mer och något mer.
Även fast det inte är nå jätte stora grejer så blir det jobbigt då det blir grej på grej som händer.
Vissa saker kändes bara onödigt, som att det inte behövde bli så.
Och vissa saker kan man inte bestämma över, som sjukdomar.
Det jobbigaste just nu är att mormor ligger på sjukhus.
Vet inte riktigt än hur illa det är.
Men det är ingen idé att tro det värsta, när det kanske inte ens är så, för det blir bara jobbigare då.
Förhoppningsvis är det inte så farligt och det kommer bli bra.
Vädret har ju heller inte varit så bra denna månad och det påverkar en hel del.
Och det värsta är dagar då det är på väg att bli regn för då får jag världens huvudvärk.
Det är skönt att april snart är slut så att jag slipper skiten.
Nu ser jag fram emot maj,
men först en helg i Stockholm :)
Jag behöver göra något riktigt kul nu känner jag,
har börjat känna sug efter att vara full, gå ut på krogen, dansa och ha kul.
Jag har inte känt så på länge.
Vet inte om det blir krogen i Stockholm, kanske, men fest blir det i alla fall.
Nu vill jag bara ha sol, värme och en massa skoj!
Kommentera inlägget här: