Follow your heart

Vad tänkte jag med?

Kategori: Allmänt

Diskuterade nyss med Fia om att dissa och bli dissad.
Så tänkte jag på vad för några jag har dissat och kom fram till att dom jag har dissat har typ varit dumma i huvudet, på riktigt.
Den ena värre än den andra verkligen.
Jag förstår inte så här i efterhand hur jag har kunnat vara med vissa jag har varit med.
Jävla töntar!!
Den värsta var ju den som jag berättade om för Fia.
För det första tyckte han att jag var tjock när jag vägde 52 kg. En gång berättade jag för honom att jag hade dansat i 10 år men inte gjorde det längre, då sa han att om jag hade fortsatt att dansa hade jag haft en perfekt kropp nu. Jag vägde fortfarande 52 kg.
Jag fick inte ha vilka kläder jag ville, fast det hade jag ju ändå så klart.
När jag första gången sa att jag gillade honom, som även blev den sista gången jag sa det, sa han: Jag vet! Och sen vände han sig om och gjorde något annat.
Han gillade inga av mina kompisar fast han kände ingen av dom, så satt han hela tiden och snacka skit om dom.
Sen tyckte inte hans kompisar om mig för dom tyckte att han var med mig för mycket, vilket dom sa till mig också. Jag träffade honom kanske 2-3 gånger i veckan. Resten var han antingen med dom eller så satt han hemma och plugga.
Han blev jämt sur på mig också, typ om vi gillade olika saker (musik, mat etc..) kunde han bli sur för att jag inte gillade lika som han och vägrade prata med mig.
Han sa en massa mer också, men det mesta har jag försträngt.
Men det sista han gjorde innan jag dissade han var att hångla med en annan ute på krogen när jag också var ute och han visste att jag var där. Min kompis jag var där med då såg det också.
Sen när jag snackade med honom om det sa han att det hade han aldrig gjort, fast han hade ju gjort det. Men jag ville inte träffa han något mer ändå och då började han grina och sa att han var jätte kär i mig.
Vem fan beter sig som han gjorde mot någon man är kär i.
Tönt!
Rätt åt han att jag dissade honom och låg med en annan som hämnd innan jag dissade honom, fast det sa jag aldrig till honom. Men för mig var det en vinst och att jag fick dissa honom sen som fick honom att grina var ju bara grädde på moset. hehe!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-02-29 | 01:32:58

    haha, vilka knäppa killar du träffat.

    jag är bäst.

Kommentera inlägget här: