Follow your heart

Vem behöver sömn egentligen

Kategori: Allmänt

Har nu försökt att somna i tre timmar, utan nå vidare resultat.
Jag har varit full med energi i över en vecka nu och är väldigt rastlös och sprallig i hela kroppen mest hela tiden. Så det kanske är därför jag inte kan somna heller. Jag är väldigt trött men kan bara inte somna.
Sånna här stunder skulle det vara perfekt att ha någon att smsflirta med. Håller man sig sysselsatt i alla fall. Det var länge sen jag hade någon att göra det med nu. Egentligen är det roligare än det som kan komma sen.
Jag kan ofta vara extremt oseriös, men på senare tid har jag blivit mer "vuxen" av mig. Fast nu har jag känt mig lite mer oseriös igen. Fast det får inte bli för oseriöst heller, inte till den punkten jag gör grejer som jag sen ångrar. Det är det slut med.
Nej nu måste jag somna, klockan ringer om fyra timmar ungefär...

Kommentera inlägget här: