Follow your heart

Händer inte så mycket!

Kategori: Allmänt

Den senaste veckan har jag inte gjort så mycket annat än att ha tränat och legat på soffan och kollat på film, lika som jag gjorde min första semestervecka.
Jag visste att denna semestern skulle bli helt värdelös och vädret gör ju en inte så positivare direkt. Kommande veckan bli förhoppningsvis roligare, har några grejer inplanerade faktiskt så det ser jag fram emot.
Fast jag har änåd gjort lite annat denna veckan.
I onsdags kom Maja, Tindra och Nellie till stan så jag hängde med dom under dagen, Camilla kom och hängde lite på slutet också.
Sen igår var det dop för Nellie i Rällsjön, så jag var där i 4 timmar på eftermiddagen. Det var trevligt och sol också, fast temperaturen var ändå inte den behagligaste.
Innan dopet var jag faktiskt och sola och bada ett par timmar uppe på Lugnet, inte för att det heller var det skönaste men första gången denna semestern och sommaren också egentligen. Förutom när det var fint en vecka i maj.
Var uppe en sväng idag också innan molnen tog över. Tror att jag har fått lite färg, pyttelite.
Jag har nog aldrig varit så här blek en sommar någonsin innan.
Annars så är jag ganska arg på en grej jag fick veta igår om en person. Hans beteende är verkligen inte ok någonstans. Det har han även fått veta idag, helt sjukt!
Snart blir det film igen, Batman begins.
Får se om jag orkar hålla mig vaken hela, somnar nästan redan...

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-07-24 | 01:01:47

    dra till uppsala istället, 25 juli 18:00 föreställningen, klä ut dig till batman, ses där!

Kommentera inlägget här: