Follow your heart

Härlig dag :)

Kategori: Allmänt

Idag blev det nästan en heldag med Sandra. Först lite shopping och lunch på Hammars, riktigt gott!
På eftermiddagen blev det storhandling av mat och sen hem och städa. Till kvällen gjorde jag mig iordning för en kväll med Sandra på O'learys. Blev två glas vin och en jäkla massa snack om gamla roliga minnen och skratt på det. Underbart!
Var där i förra veckan också med Camilla och käkade middag och drack vin och det var lika trevligt då. Och båda gångerna har det visats hockey där, kanon!!
Nu ska jag strax gå och lägga mig så att jag är pigg imorgon. Fast som vanligt när jag ar druckit minsta lilla alkohol blir jag så myssugen, men jag får välla mysa med mig själv då. Snart ska jag mysa igen, det har jag bestämt! :)

Kommentera inlägget här: