Follow your heart

Störningsmoment!

Kategori: Allmänt

Någonting som stör mig jäkligt mycket är när personer som är äldre än 18 ska bete sig som en 18 åring. Man gör det när man väl är 18 sen beter sig man sig som en 19 åring när man är 19, etc.
Men det är bara vidrigt att vara typ 25 men bete sig som 18 emellanåt.

Någonting annat som stör mig är detta med hen, vad fan är det och vem fan kom på det?
Helkorkat!
Jag har ju sett det länge men nu verkar det användas mer och mer, ironiskt hoppas jag!
Vad är det för fel på hon och han?
Det är välla bara i Sverige man har sådana korkade ideer, i andra länder får man vara Tjej/kvinna och kille/man utan att det ska vara något fel eller diskriminerande, sen att kvinnor diskrimineras är ju en helt annan sak.
Sen skulle man vara transa får man välla kalla sig för vad man vill.
Nej detta är inte ok! Löjligaste jag har hört.

Någonting annat som inte är ok är ett kriminellt beteeden, det finns inget coolt med det!
Läste idag att en smyckesaffär nere på stan blev rånade igår. Och sen såg jag på fb att en kompis hade haft inbrott i garaget under natten där dom hade tagit väldigt dyra grejer ifrån.
Va fan!!!
Vad är det för låga luffarmänniskor som gör sådant?
Vad är det ens för kul att ha saker som inte är sina egna, eller antagligen säljer dom grejerna för att få pengar istället men då kommer dom ju använda dom pengarna till något och eftersom att det inte är sina grejer man säljer så blir pengarna smutsiga och lika så det man använder pengarna till och hur kul känns det?
Mycket roligare att tjäna egna pengar på rätt sätt och sedan använda dom.
Men som vanligt har ju inte alla människor en hjärna så...
Dom som gör såndant måste ju i alla fall vara killar för det är bara dom som är så dumma i huvudet!
Visst man kanske inte ska dra alla killar över en kant men just nu har jag inte mycket över för killar och deras beteenden.

Jag är lite grinig denna vecka tror jag.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-06-06 | 03:03:03

    blogga! ja har tråkigt.

    ps, har du hört din pojkvän har dött i överdos (om ja fattat det rätt) ds.

Kommentera inlägget här: