Follow your heart

Den kvinnan!

Kategori:

Kollade nyss på Beyoncés video för H&M och alltså BOOOOM!!
Snygg, snyggare, snyggast.
 
Jag är fortfarande ledsen för att jag inte ska få henne i Globen 29 maj, IGEN.
Igår på Nyhetsmorgon visade dom lite från hennes turné, tror det var från Belgrad, och jag började nästan grina för att jag inte ska få se henne. Haha.
Bara dom få sekunderna dom visade såg ju så jäkla grymma ut.
Det finns ingen jag hellre vill se en konsert med än Beyoncé.
Hon är bäst!
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Fia säger:
    2013-04-25 | 19:38:22
    Bloggadress: http://myneverland.blogg.se

    GREEEEEEEN DAAAAAAAY.!!!! INGET är bättre än de.!

    Svar: Dom är bra men Beyonce är bättre alla dagar i veckan :)
    Emelie Hedberg

  • Camilla säger:
    2013-04-26 | 07:35:51

    Alltså hon är så löjligt snygg. Hon är det snyggaste jag vet!

    Svar: Jaaag veeeet!! ;)
    Emelie Hedberg

  • Anonym säger:
    2013-04-27 | 15:49:36

    duktig på att visa upp sig iaf....
    står så att axlarna nästan går ihop bakom ryggen...

    Svar: Man ska vara stolt över sin kropp och sina former, man är inte kvinna för inget!
    Emelie Hedberg

  • Anonym säger:
    2013-05-03 | 00:29:26

    gråtrunk att man inte har en sån kvinna :(

Kommentera inlägget här: