Follow your heart

Let's go crazy, crazy, crazy till we see the sun I know we only met but let's pretend it's love And never, never, never stop for anyone Tonight let's get some And live while we're young

Kategori:

Sitter och dricker vin hemma, för mig själv haha.
Nej men eller jo men väntar på Fia som tydligen ska jobba i en evighet och jag är snart full typ :P
Nåväl hon lär ju sluta någon gång fast jag kanske är full redan då, har inte käkat någon middag eller då jag ska laga käka till henne och mig haha. Så blir nog full snart om det ska fortsätta så här, tur att jag käka sen lunch iaf ;)
Men det blir nog en bra kväll till slut eller den är rätt bra nu också för jag lyssnar på BÄSTA One Direction och dricker vin med jordgubbar i, mmmmh :D

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2013-04-28 | 17:25:42

    njut...

Kommentera inlägget här: