Follow your heart

Home sweet home

Kategori:

Efter en vecka på Västkusten så har jag bara spenderat tid på hemmaplan.
Även fast det var jäkligt skönt där nere så är det alltid skönt hemma, speciellt att ha sig eget och kunna vara själv när man känner för det. 
Där nere var vi ett tag 12 stycken i huset, det kan bli lite mycket även fast det är trevligt också :)
 
Falu cruisingen på onsdagen i förra veckan och till och med jag satte mig i en bil och cruisa runt lite ;)
 
Det var skojigare än jag förväntat mig...
 
I torsdags hängde vi i en park, jag, Camilla, Magnus, Alex, Patrik och Helen, och grillade och jag och Camilla spelade lite kubb :)
 
På fredagen hängde jga först med Camilla och Julia, tog en sväng till Grycksbo för lite loppisfyndade och lunch.
På kvällen kom Fia hem till mig. Jag hade lagat burgare och efteråt bokade vi resa till Turkiet :D
 
På lördagen blev det party ute i Hosjö under temat Flower Power, vissa såg skojigare ut än andra :P
Det var länge sen jag spenderade en hel kväll och halva natten på en hemmafest men det var skoj med något annat än kväll än förfest och krogen :)
 
I söndags var jag på Cirkus med Helen, mycket trevligt!
 
Och det bästa var pussen från sjölejonet <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: