Follow your heart

Allt blir lite bättre på sommaren ;)

Kategori:

Ok så den här sommaren har börjat med megamycket jobb.
Fast jag har hunnit med lite skoj också :)
Men jag har ju mer att se fram emot....
Först midsommar till helgen, har inte något riktigt planerat men midsommar är alltid midsommar och något kommer det blir i alla fall.
Lite jobb sen igen innan en till ledig helg, efter att ha jobbat fyra helger i rad kommer det nu bli otroligt skönt med tre lediga heller ;), och till den helgen blir det nog utgång med Jessica.
Några dagars jobb innan jag drar ner till Stockholm och då har jag även planerat åt Fia så hon får också lov att åka med ner. Så det blir en dag på stan först med henne där nere innan hon får åka ut till Tommy och jag drar till Faster och jag längtar så mycket, älskar Stockholm! :)
Lite jobb och även helgsjobb den veckan, men sen jäklar blir det FYRA veckors semester, jiiihaaa!
Har tänkt att åka ner till Maja en sväng då nere i Oskarshamn och sen ut till Västkusten, så det är det jag har planerat hittills på min semester och resten blir nog hemma för lite lugn.
Sen tänkte jag som så att jag kommer ta en till vecka i typ september för en tripp till Turkiet med Fia, iiiiiiiih!!! :D
Det här blir nog bra det :)
 
En suddig midsommardag i Orsa för tre år sen med bästa Camilla :)
 
Mmmmmm, sommarkvällar!
 
Mys i Furuvik för några år sen med Persika och syrran :)
 
 
 
Kommentera inlägget här: