Follow your heart

Förändringar

Kategori:

Kikade nyss in Facebook och såg en person som hade skrivit något,
mindes då tillbaka på lite grejer.
Alltså ibland när man tänker tillbaka på vissa saker eller ser vissa personer så kan det kännas som en annan livstid.
Även fast det kanske inte var så jättelänge sen så känns det som en evighet sen. 
Jag vet ju att det suger när man typ inte får som man vill och personer försvinner ur sitt liv eller kanske aldrig riktigt är där. 
Fast nu när jag tänker på vissa personer som har försvunnit så gör det absolut ingenting, visst det är välla för att man inte känner som man gjorde då men är det inte menat så är det inte menat!
Jag vet ju att man förändras hela tiden och att jag förändras, jag vet att jag har förändrats mycket bara det senaste halvåret-året. Tänker helt annorlunda nu än jag gjorde förut under några år innan. 
Sen vet jag att det finns dom som säger att jag har förändrats mycket också.
Jag vill aldrig någonsin vara som jag var för typ två år sen igen, usch!
Nu känns det bra och tryggt, så det är kanske därför jag kan se saker som har varit som något för länge sedan nu. 
För det var nästan en annan livstid, eller i alla fall i ett helt annat skede i mitt liv och jag kanske behövde en dålig period för att komma till en bra.... 
 
Det här blev lite flummigt, det lät mycket bättre i mitt huvud innan eller inte lika konstigt, haha! 
Men jag menar något väldigt bra med det i alla fall :)
Kommentera inlägget här: