Follow your heart

Ogillar snor

Kategori:

Just nu känner jag mig verkligen sjuk i huvudet, jävla snor!
Det gör så att huvudet gör ont, näsan gör ont och ögonen gör ont. Huu!
Men nu är jag i alla fall ledig i tre dagar så att jag kan vila upp mig ordentligt.
Det har ju inte kunnat bli någon träning denna vecka på grund av denna jäkla förkylning, så jag längtar tills den är över och jag kan träna igen.
Får äta bra istället så att jag inte lägger på mig nå onödiga kilon.
Måste i och för sig jobba med kosten överhuvudtaget nu, den här månaden har det blivit lite halvkasst med den så nu ska det bli bättre!
Annars har jag fått längtan till ännu mer värme så att jag kan göra fint på balkongen med blommor. Det är så mysigt att ha en massa fina, färgglada blommor omkring sig :)
 
Kommentera inlägget här: