Follow your heart

Neon

Kategori:

Idag har det jobbats, tränats och sen fick jag agera kärleksrådgivare, haha :P 
Okej, det är inte så kul egentligen då det handlar om en vän vars tjej beter sig mindre bra mot honom just nu. 
Han förtjänar verkligen inte hur hon behandlar honom och jag förstår inte varför hon gör det. Jag hoppas bara att det slutar bra för honom, med eller utan henne!
Nu ska kika på ett avsnitt 90210 innan det är dags att sova, upp och jobba imorgon.
 
Förresten, checka in mitt nya heta träningslinne ;)
 
Haha spegelkort är egentligen inte min grej, ser ju bara helknäppt ut!
 
Lagomt svettig efter träningen, just då kändes inte ett oranget linne och gråa brallor som det bästa valet, haha :P
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2013-05-30 | 10:54:47

    du får väl ta honom istället, du är ju en bra tjej..så har du ett härligt temperament också, sjukt sexigt! Lite relationsbråk med dig å så hett försoningssex, hah.
    tror dom flesta grabbar, would like that stuff.

Kommentera inlägget här: