Follow your heart

Dålig motivation!

Kategori:

Den här veckan sög träningsmässigt.
Känns inte ok att skylla på något heller men ska jag skylla på något så är det att jag har jobbat varje dag denna vecka. 
Nåväl, bättre tag nästa vecka och det blev ju ett par pass denna vecka iaf.
 
Annars så är jag jättetrött idag, den tröttheten jag trodde att jag skulle känna igår pga av för lite sömn slog nog till idag istället. Typiskt när jag sov så bra inatt. 
 
Något roligare är att jag var hem till mamma igår och käkade först middag och sen bokade vi en resa till i maj. Härligt att sola, bada och slappa i en vecka :)
Kikade även på Leksands match under tiden och gick lite bananas när Leksand gjorde 3-2 målet. Så jäkla härligt att dom slog Brynäs och nu är över slutspelssträcket igen. Hade nog varit skojigt att vara där och sett matchen igår även fast det bara var under tredje perioden som det verkligen hände grejer. Konstigt det där, tredje perioden brukar ju annars vara Leksands sämsta period och nu var det deras bästa istället. Ja ja, det var ju bra det :)
Jenna kollade på en del av matchen med mig också och hon börjar fatta grejen mer och mer. När Brynäs gjorde första målet så slänger hon sig i soffan, säger 'åh nej', håller händerna för ansiktet och suckar. 
Sen helt plötsligt sitter hon och säger 'heja Ryno, heja Ryno' och jag har inte en aning om vart hon har fått det ifrån för det är ingenting jag har sagt någon gång :P 
Det kanske var någon som sa så under matchen förra helgen, så har hon kommit ihåg det där ifrån. 
 
Imorgon och tisdag är jag ledig, så det ska bli skönt. Blir en väldigt kort vecka nästa vecka, jobbar bara onsdag-fredag och på onsdagen kommer jag vara i huset och fixa så då känns det ännu kortare eftersom jag då inte är direkt på jobbet fast jag ändå jobbar. Det är kul att variera arbetet emellanåt :)
 
Tillsammans med mina två favoriter ♥
 
Kommentera inlägget här: