Follow your heart

Att det ska kunna få vara så här....

Kategori:

 
Läste denna artikeln nyss och sitter nu mest i chock.
Att det kan vara så här, att det fortsätter under en så lång tid utan att det blir bättre, att ingen radikal förändring sker, varför gör ingen någonting på riktigt?
Vad är det som har gått snett med den där jävla ungen som gör så mot någon annan? Varför gör inte den ungens föräldrar någonting? Hur kan den jävla sjuka ungen ens få vara bland andra barn?
Någonting är det ju som inte stämmer.
Både ungen och ungens föräldrar borde bli straffade på något sätt!
 
Jag mår så dåligt av att läsa sådant här.
Jag vill bara göra någonting för att den där stackarn ska få må bättre/må bra!
Inget barn förtjänar att bli behandlad så där.
Skulle något barn jag känner, typ Jenna eller någon kompis barn, bli behandlade på det viset skulle jag typ dödshotad den/dom som gör så mot den. Nej okej inte dödshota för då är ju inte jag nå bättre och barn tar ju efter vad vuxna gör.
Men jag skulle inte nöja mig med att bara göra en polisanmälan eller flera, utan jag skulle ligga på både skolan (lärarna, rektorn) och föräldrar till den/dom som beter sig så.
Inte för att jag tror att jag skulle behöva lägga mig i när det kommer till andras barn. Typ Björn är inte den som skulle kunna låta någonting sådant hända Jenna, inte Linnea heller men jag tror Björn skulle göra lite mer än h Och jag tror inte att Camilla och Magnus skulle vara så skojiga att ha och göra med i ett sådant fall.
Men skulle jag ha ett eget barn som någon gjorde så mot, då jävlar!
Måste också ha en kille, alltså pappan till barnet då, som kan vara lite skräckinjagande....
Kommentera inlägget här: