Follow your heart

pyttelite bättre

Kategori:

Idag mår jag lite bättre men jag är nog långt ifrån bra.
Och det är så störande, precis när jag var på väg tillbaka från förra helgens förkylning och så hade jag köpt en massa bra mat och var jättepepp på att komma igång bra med träningen igen.
Jag hade till och med bokat in mig på två pass, först yogan i söndags och ikväll skulle jag ha varit på ett styrkepass och jag gillar inte en ens ledarledda pass så mycket.
Aja, jag har då inte ätit något onyttigt dom här dagarna för jag har knappt kunnat käkat något alls så...
Men något som jag har käkat som är både sjukt gott och nyttigt är en broccoli- och blomkålssoppa som Camilla tipsade mig om. Käkade den först igår och jag blev helt hooked så jag käkade den ikväll igen och då man mixar den så blir den ju slät så den är super skön för mig hals också. Perfekt!
Det kan nog bli den imorgon igen..
 
Annars har jag bara legat och kollat på Kourtney och Kim take Miami. Alltså jag förstår inte hur någon kan hata den familjen, dom är ju sjukt roliga att kolla på.
För ett tag sen så frågade Camilla mig ifall jag käkade en massa ananas för att mitt underliv skulle lukta gott (??????).
Så berättade hon sen att i ett avsnitt av Kourtney and Kim take Miami så dricker dom en massa ananasjuice för att ens underliv tydligen ska lukta bättre utav ananas, hahaha.
Hade inte sett det men nu idag så såg jag det och då har Kourtney och Kim en tävling om vems underliv som kommer lukta bäst så får Khloé bedömma det hels genom att lukta på servetter som dom då antagligen har dragit längs med sitt underliv (alltså det finns verkligen inget bra ord för underliv, underliv låter också sjukt konstigt!). Kim vann den tävlingen, hahahaha.
Och så Scott, Kourtneys kille, på det...
I ett avsnitt förut, tror att det var ett avsnitt av Keeping up with the Kardashians, så var Scott och Rob i London så lät Scott dubba sig till Lord, Lord Disick.
Så nu i Miami så skulle han ha en fest med sina vänner för att han blivit Lord Disick. Så hade sån jävla ful outfit, han hade hyrt in en butler från England och dvärgar som underhöll och pyntat med rustningar och svärd. Hela grejen var så sjuk. Plus att alla nu kallar honom för LD, hahaha.
Jag älskar då att kolla på dom, vad finns det inte att älska liksom?! haha
 
Kommentera inlägget här: