Follow your heart

Shop til' you drop!

Kategori:

Idag blev det endast shopping i Paris, vi gick från hotellet vid halv elva på förmiddagen och kom tillbaka vid nio på kvällen. Det känns i fötterna nu.... 
Men jag fick då med mig en massa fina saker tillbaka till hotellet :) 
Imorgon ska vi kika på Notre Dame, antagligen åka upp i Eiffeltornet på kvällen när ljusshowen är igång och så är det nog inte helt omöjligt att det kommer spenderas lite mer pengar på shopping ;) 

En grej som jag funderar på, ser jag rysk ut? Seriöst! 
Alltid när jag är i Turkiet så frågar många av turkarna om jag är from Russia. En trodde inte ens på mig när jag sa att jag var från Sverige, utan att hade bestämt sig för att jag var ryss. 
Iaf, igår när vi skulle käka middag på ett ställe så frågar servitören ifall vi är ryssar... Så när är det även fransmännen, eller fransmannen än så länge. Men jag sa att vi var från Sverige. 
Sen när vi var klara så säger samma servitören, Bye Ibrahimovic, så snackade vi lite om honom. Efteråt så funderade jag på om det är det enda fransmännen kan om Sverige, Zlatan. 
På planet hit så satt det fyra killar bakom oss som skulle hit och kolla när Zlatan spelade, fast han är ju skadad så dom var ganska besvikna men dom skulle dricka öl istället och kolla på matchen ändå så klart. 
Det var även några svenskar i psg-tröjor, med Ibra på ryggen, på restaurangen vi käkade middag på i söndags, undrar om dom också var besvikna. 
Nåväl, den restaurangen käkade vi på även ikväll och servitrisen vi fick ikväll frågade efter en stund om vi var svenskar, undrar om hon hörde det när vi snackade eller om vi såg svenska ut... Iaf så var hon lite klokare än andra, typ män för det är bara män som har frågat om jag är ryss. Det ska då vara en kvinna för att det ska bli ;) 
Nu ska jag sova så att jag orkar med hela långa dagen imorgon också, godnatt. 



Kommentera inlägget här: