Follow your heart

Bananhjärna

Kategori:

Dom senaste två veckorna har jag käkat jättebra plus tränat hårt.
Innan hade jag inte tränat på en månad och bara ätit skit och druckit julmust eller cola varje dag.
Gick upp två kilo under den månaden, men nu har jag gått ner tre kilo istället. Tjoho!
Känner mig jävlig bra och tänkte träna idag men så vaknade jag imorse med världens huvudvärk och hade det i flera timmar trots flera värktabletter. Så nu känns min hjärna som en mosad banan. Och på det fick jag mensvärk också..........
Har ju som sagt ätit OCH druckit bra i två veckor nu. Okej, förutom i lördags när jag skulle på hockey och inte hann käka innan vi drog. Så det blev ett stopp vid grillköket i Leksand och då blev det hamburgare med pommes frites plus en cola. Först tänkte jag om jag skulle ta en loka till istället, men kände sen att när maten inte var supernyttig så känns det ju bara töntigt att vara nyttig med drickan. Så det blev en cola.
Och eftersom att jag mår som ett aparsle just nu så tänker jag trotsa mig själv till att inte träna och dricka en cola!
Får hoppas på att jag mår bättre imorgon och kör stenhårt då istället.
Kommentera inlägget här: