Follow your heart

Höstdepp

Kategori:

Egentligen gillar jag hösten, jättefina färger (i början iaf), mörkt och mysigt. 
Regn har jag ingenting emot heller. 
Men vad fan är det som händer med humör och välmående?
Är sjukt trött varje dag, får lätt huvudvärk, känns som att jag ska få ont i halsen när som helst och jag har ingen lust till någonting riktigt (speciellt inte att gå till jobbet och stå och vara trevlig och glad mot människor när man absolut inte känner sig direkt trevlig och glad...).
Försöker iaf att träna på, äta bra och få i mig nyttigheter som det kan behövas lite extra av så här års. 
Annars längtar jag mest tillbaka till sommaren och dess värme!
Alltså veckorna nere på västkusten, jag ville aldrig att dom skulle ta slut....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: