Follow your heart

Min favvotjej!

Kategori:

Igår var jag ledig så då var jag hem till syrran, till en början var det bara hon och lillebror hemma (bebis har inte fått något namn ännu).
Men vid två gick vi och hämtade Jenna på dagis :)
Då blev det en eftermiddag med lek, fast först lite mellis bestående av limpa med och ost på och oboy till. Det kändes som att jag färdades tillbaka i tiden, äter aldrig sådant annars och det var bra länge sedan jag gjorde det.
Men gott var det och efter min första macka så frågar Jenna om jag vill ha en till och går ut i köket och ska fixar en till mig (med lite hjälp från mig), så söt!
Sen blev det lek... Först bak, med play dough, lek i dockhuset och sist rita som förvandlades till lite skola då vi rabblade alfabetet, siffror och skrev namn där hon fick vara med och skriva och upprepa varje bokstav. 
Visst att hon bara är 3 år, men hon verkade tycka att det var skoj iaf. 
När jag sen skulle gå hem fick jag inte det riktigt, först skulle hon med, sen ställde hon sig för dörren så att jag inte skulle kunna gå och ingen kram fick jag först heller. Men då sa Björn åt henne att ge mig en kram för annars kommer hon bara bli ledsen sen när jag har gått och det är för sent.
Jag skulle nog kunna vara med den ungen hela dagarna, världens underbaraste! ♥
 
 
Kommentera inlägget här: