Follow your heart

Vädret

Kategori:

Alltså jag och väder är inte alltid vänner....
Kyla är ingenting jag gillar alls så vintern är min största fiende!
Våren gillar jag, om det är varmt och sol iaf och inte en evighetsvinter.
Sommaren är bäst med sol och värme, denna sommarens semester var helt underbar!
Hösten gillar jag också, även fast det blir lite kyligare då men det är ändå inte för kallt och regn akn jag tycka är mysigt den tiden på året.
Men är det någonting som jag verkligen avskyr så är det när det blåser, vilken årstid det än är. Okej, varma vindar på sommaren kan välla vara helt ok fast det är skönast om det är helt vindstilla. 
Det är bara jobbigt och imorse blåste det så kallt så att det kändes som att min hjärna frös till is utav vindarna och det gjorde fruktansvärt ont i öronen för att det blev så kallt. En mössa hade inte varit helt fel då men jag visste inte att det helt plötsligt skulle bli så kallt när det har varit väldigt varmt ändå hittills denna höst. 
Och jag ogillade den där blåsten ännu mer när jag efter 1,5 timme på jobbet kände något i håret som visade sig vara ett jäkla barr, snyggt....
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Persika säger:
    2014-09-22 | 22:48:45

    GE MIG SNÖÖÖÖÖÖ! :D

    Svar: Usch och fy!
    Emelie Hedberg

Kommentera inlägget här: