Follow your heart

drömmar

Kategori: Allmänt

Dom tre senaste nätterna har jag haft lite konstiga drömmar.
Natten till lördag drömde jag att en kille jag har träffat förut ville börja träffas igen så vi gjorde det.
Igår natt drömde jag att jag började träffa en kille jag tycker är snygg och brukar spana på.
Inatt drömde jag att jag började träffa en annan kille jag tycker är snygg.
Vad är betyder detta egentligen? hmm....
Det har varit bra drömmar iaf ;)

Idag är jag ledig och ska plugga och kanske åka upp och träna, får se vad jag har ork till.
Imorn, onsdag och torsdag är det jobb som gäller iaf.
Sen på torsdag kväll blir det Furudal och hockey igen :)
Fredag fyller jag år, men ska ha en otrevlig morgon hos barnmorskan först sen ska jag se ifall det kanske finns tid på Grand för massage. Kvällen kanske det blir utgång, har inte bestämt nått än men lördag lär det bli det iaf.
Det blir nog en helt ok vecka :)

Kommentera inlägget här: