Follow your heart

Bad things always happens to good people!

Kategori: Allmänt

Så cancer, vet inte ens vad jag ska säga om saken...
Tänk om det var så att det bara var mördare och andra onda människor som kunde få sånt.
Inte fina människor och speciellt inte ens mormor eller någon annan mor/farförälder.
Förra året dog morfar i cancer och jag vet hur ont han hade på slutet.
Jag vill inte att det ska bli lika för mormor.
Hoppas på det bästa, think pink!

Annars har det inte hänt så mycket dom senaste dagarna,
idag blev det en sväng på stan och fika med Sandra och William och efter det har jag bara legat inne i soffan då det regnar ute och kommer antagligen stanna kvar här resten av kvällen.
Perfekt mysdag, en dag...
Igår gjorde jag lite mer,
var barmvakt först och sen blev det en promenad med Linnea och Jenna.
Efter det blev det träning och på kvällen en promenad med Fia.
Innan jag skulle sova igår kollade jag på första Sex and the city-filmen.
När jag kom till scenen då Big har lämnat bröllopet och hans och Carries bilar möts och hon rusar ut och slår honom med blommorna började jag undra:
Vad är det killar är så rädda för?

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-04-26 | 18:35:15

    Att binda sig till en å samma kvinna, man vill väl vara Available, i guess.

Kommentera inlägget här: