Follow your heart

Magont

Kategori: Allmänt

Dom senaste 2 månaderna har jag trappat ner rejält på kolhydrater. Men den här veckan blev det lite mer av det, blir lätt så när man jobbar mycket och slutar senare och är trött. Och det känns i min mage nu. Jäklar vad ont jag får och har just nu. Vill bara hem till min säng och det blir inte bättre av att jag är väldigt trött bara för att jag skulle bli väckt mitt i natten. Men jag får välla skylla mig själv som inte hade stängt av ljudet på telefonen. Ett tag gjorde jag alltid det, nu har jag börjat slarva med det igen. Aja, det är inte så många timmar innan jag får gå hem i alla fall och då måste jag först ner på stan en snabbis men sen ska jag bara hem och byta om till mjukisar och bara ligga i soffan hela kvällen. Och äta någon god mat. Imorgon har jag sovmorgon, skööööönt! Så då får jag vila upp mig lite plus att jag ska äta en stor, god frukost. Bästa som finns och tyvärr hinns inte det med när man börjar jobba tidigt.
Efter denna vecka blir det lite lugnare med pass, det är lite tungt att jobba 6 dagar på en vecka ändå. Så då ska jag få bättre koll på maten igen plus att jag ska träna en massa. Har inte tränat sen i fredags och jag kommer varken ha lust idag eller tid imorgon. Lördag kanske... Inte ok! Dålig vecka för kroppen, men det ska bli bättre :)

KOMMENTARER:

  • Din faviz säger:
    2012-08-30 | 23:59:57
    Bloggadress: http://www.fatbitches.com

    bra att du tränar, alla killar kollar efter sexy bitches, ingen bryr sig om personlighet, bara efter man bedömt utseendet. Får du till röven och lårbenen då blir du farlig på krogen, 100% säker.
    Sen måste du jobba bort blygheten, våga gå fram till killar, kör lite röven på kuken dans som skön inledare, eller titta extra länge på dom, tjejer som glor = man fattar att dom är intresserade.

Kommentera inlägget här: